Helpoin tapa asiakkaillesi pitää huolta maksuistaan on kuittien kautta. SumUpin avulla voit lähettää kuitit sähköpostitse tai tekstiviestillä tai tulostaen fyysisen version asiakkaallesi.

Lähetä kuitteja

Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen sinulla on mahdollisuus lähettää kuitti sähköpostitse tai tekstiviestitse. Alhaalla näkyvä ikkuna tulee esiin automaattisesti. Lisää vain asiakkaasi sähköpostiosoite tai matkapuhelinnumero ja paina "Lähetä kuitti" painiketta.

Lähetä kuitti uudestaan

Voit helposti myös uudelleenlähettää kuitin maksusta asiakkaallesi myöhemmin SumUp-sovelluksella. Seuraa vain seuraavia helppoja ohjeita.

  1. Kirjaudu SumUp-sovellukseen älypuhelimellasi/tabletillasi käyttäen käyttäjätilisi tietoja.

  2. Mene kohtaan "Käyttäjätili" (iOS) tai paina valikkosymbolia (Android) ja valitse "Myyntihistoria".

  3. Selaa myyntihistoriaasi ja paikanna maksutapahtuma josta haluat toimittaa kuitin.

  4. Valitse maksutapahtuma josta haluat lähettää kuitin.

  5. Paina kulmassa näkyvää kolmen pisteen kuvaa ja valitse "Lähetä kuitti".

  6. Voit nyt syöttää sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron. Paina "Lähetä kuitti" ja asiakkaasi saa kuitin.

Tulosta kuitteja

Voit myös tarjota asiakkaillesi tulostettuja kuitteja. Tuemme tällä hetkellä seuraavia tulostimia:

  • Network Printer Star Micronics TSP100 (LAN)

  • Network Printer Star Micronics TSP143 (LAN)

  • Network Printer Star Micronics TSP650 (LAN)

  • Network Printer Star Micronics TSP650ii (Bluetooth, not the USB version!)

  • Mobile Bluetooth Printer Bixolon SPP-R200lliK/BEGE

  • Mobile Bluetooth Printer Star Micronics SM-L200

Löydät "Tulostin" valinnan "Käyttäjätilin" (Apple iOS) tai "Valikon" (Android) alta SumUp-sovelluksesta.

Kun olet onnistuneesti yhdistänyt tulostimen puhelimeesi/tablettiisi, havaitset joitakin lisätietoja kuten kuittikopion tulostamisen itsellesi tai yhteensopivan kassalaatikon yhdistämisen tulostimeesi.